tisdag 30 juni 2009

30 Juni 2009.

Godmorgon

Har verkligen inte sovit bra inatt. Vaknade ungefär 300 ggr pga värmen och låg och vred mig tills jag äntligen somnade om. Inatt blir det nog att ta en sömntablett för jag måst verkligen få sömn nu när vi har så många matcher den här veckan.

Och eftersom jag inte kunde sova inatt så har jag ju såklart legat och funderat en massa, vilket inte är bra för mig. För tankarna tar över allt för mig och jag blir som en helt annan person. De där tankarna vill jag aldrig tänka igen, för jag har mått så dåligt pga dem. Men det är inte så lätt att låta bli.. Det är sommar, man visar sin kropp mycket mer och ja.. Det är tufft. Hatar att se det jag ser i spegeln och längtar bara tills jag får träna. Vilket jag tänkte göra snart. Ett litet fyspass innan vi har träning kl 13.00.
Det är inte likt mig, med tanke på att jag har mått bättre nu i 2 månader. Men i förrgår kände jag att de börjar komma tillbaka. Jag har fortfarande allt fokus på kroppen och vill inget hellre än att gå ner i vikt. 

Vi hörs senare.
ciao

Inga kommentarer: