fredag 5 juni 2009

5 Juni 2009.

Hej! 
Vilken lång och "fartfylld" dag det har varit idag. Imorse kl 9.00 åkte jag till treat och pratade med min psykolog. Kände mig mer öppen än vanligt men det gick ändå lite sådär idag.. Direkt när jag kom innanför dörren så frågade hon om jag hade gått ner i vikt. Och ja, det har jag. 5 kilo på bara några veckor, men mig oroar det inte. Och jag tycker själv att man inte ser nån skillnad förutom att brösten har blivit mindre. Nåja, ingenting att haka upp sig på. Jag är iaf överlycklig för att ha gott ner i vikt, men livrädd för att gå upp i vikt igen. Efter en låång diskussion gjorde vi två tester. Kommer inte att berätta via bloggen vad det var för tester men det ena resulterade faktiskt helt okej medans det andra nästan var helt skit.

Sen vid 11 tiden åkte jag till strandnässkola för att mestadels se Maryette och Daniel gå ut grundskolan. Satt med Kecki och avslutningen höll väl på i nästan två timmar. Då gick jag och Marre hem till henne och fotade lite, och så fick hon ett halsband av mig! Och så måste jag ju berätta till er nu medan jag kommer ihåg det. Igår fick jag två presenter av Maryette! En skit cool t-shirt och ett par skor. Kommer att lägga upp bild på det senare för jag var supernöjd. Så tack tack Maryette. T-shirten passar mig perfekt!
Och sen åkte jag hem vid halv 3 tiden för Marre skulle på träning. Har bara legat i soffan och chillat med mamma med datorn i handen. Haha, fyfan vilket liv egentligen! Vill hitta på något men Daniel kommer ju inte hem förrän vid 10 tiden tror jag. Kan han inte skynda sig..

Så.. Det var min dag. Nu ska jag och mamma fara och skjutsa Johanna och hennes gäng till Indigo för klassmiddag. Sen åker jag och mamma till kappahl och kollar lite och sen hem och duscha. Fint.. Hör av er om ni vill!

Ciao

Inga kommentarer: