fredag 5 juni 2009

5 Juni 2009.


O
kej, då var man här igen.
Har varit med Johanna till Indigo, köpt en tunika och ett par shorts, tränat mage och armar och varit i duschen. Kul? Nej fy satan.
Jag håller på att dö av tråkighet. Kan man säga så? Inte vet jag och inte bryr jag mig.

Den här dagen har egentligen inte varit bra. Vill inte vara värsta neggot nu, men igår kände jag mig glad och mådde i princip ganska bra, och det var ju ett jävla bra tag sen så ni kan förstå känslan!
Men idag.. Mina tankar dödar mig. Känner mig yr och mår illa. Och sa jag att jag hade tråkigt?

:(

Måst väl röra på mig snart, eller varför skulle jag behöva det egentligen? Jag skulle lika bra kunna gå och lägga mig under täcket och sova och vakna sen imorrn då vi har match. Hmm. Jag vill träna igen, känns som att det var ett tag sen. Sjukt nog så var det kanske 1 h sen.

HEJDÅ

Inga kommentarer: