måndag 8 juni 2009

8 Juni 2009.


Hallå

Jag blir galen. Hade precis skrivit ett låångt blogginlägg så försvann allt. Nåja, nu tänker jag kortfatta mig om vad jag har gjort de senaste dagarna.


I lördags hade vi ju som sagt match och vi vann 10-0. Sen på kvällen var det fest hos Jenny och vi hade det vääldigt trevligt må jag säga. Kom hem vid halv 2 tiden och så sov Lisa över. Blev inte mycket att sova eftersom Lisa är som en virvelvind. Haha

Igår var det söndag och jag, mamma, pappa och Lisa for ut på sjön. Det var svinkallt så vi var inte så länge. For istället och tittade när Daniel spelade. Samma sak på kvällen, men då hade han korp. Marre kom också med och titta då! :) Sen efter matchen for jag hem till Daniel och myste. Var hemma redan vid 12 tiden för jag var så fruktansvärt trött. 

Och idag har jag och Johanna ställt i ordning till alandia cup. Så det blev jobb från 9.00-13.30 ungefär. 
Och klockan 17.00 har jag träning och sen senare ikväll, kanske vid 21 tiden ska jag vara med Daniel. Det beror helt på hur trög han är på att duscha och käka. Haha gulle :)

Nu ska jag vila lite. Är trött och känner mig svag. Har gått ner 2 kilo till nu så nu har jag sammanlagt gått ner 7 kilo på bara någon vecka. Jag är glad..

Ciao

Inga kommentarer: