tisdag 9 juni 2009

9 Juni 2009.

Finaste vännen man kan ha!


Hallå

Nu har jag möblerat om i rummet och det blev väldigt fint. Kanske ska fixa lite till, får se lite. Och så har jag sett på hipp hipp hora och läst min hemska bok. Men den är väldigt bra. Hipp hipp hora suger däremot men på samma gång är den väldigt hemsk..

Nåja, ligger bara i sängen och chillar och tänker göra det nån timme till kanske. Har det så skönt.. 
Men under all tid som jag ha legat i sängen har jag hunnit fundera en massa och jag vill bara säga till Maryette:
" Det finns ingen bättre än dig och jag hoppas att du vet om det. Även fast vi inte umgås varje dag så kommer du alltid att ha den största platsen i mitt hjärta och jag älskar dig så otroligt mycket. För mig kommer du alltid att vara nummer 1 och vi två ska alltid vara bästa vänner. Du har fått mig att se på livet från en annan vinkel och jag vet inte riktigt vad jag ska skulle göra utan dig. När du var i Spanien i en vecka kunde jag inte sluta tänka på dig. Du är för bra för att vara sann och jag är så otroligt tacksam över att ha dig. Jag vill aldrig någonsin förlora dig och jag tänker inte göra det. Nu är det sommar 2009 och det är vår sommar, det är dig jag vill dela allt skratt och alla tårar med. Bästa bästa Tette! "

Nothing will tear us apart. 

1 kommentar:

bapelsin sa...

Vad är det för bok du läser och varför är den hemsk?