onsdag 15 juli 2009

15 Juli 2009.


Vad tycker ni om mitt vackra öga? Eller "det onda ögat" som Lisa säger.
Det råkade hända en olycka under resan..


Hallå!


Herregud vad trött jag är. Vi började vår resa hem igårkväll 20.30 och kom hem idag kl 12.00 på dagen! Och inte har man kunnat sova heller, så jäkla obekvämt i flyget och bussen och i cityterminalen. Nåja, nu är vi iaf hemma och det känns underbart! 

Har varit skönt att få vara borta 1 vecka och bara njuta av sällskapet, värmen och friheten. Dock hade vi inte världens bästa väder, det regnade lite nu och då och åskade någon dag. Men det var ju fortfarande varmt så. Och vad jag har skrattat och gråtit denna resa, men framförallt skrattat. Maryette, Lisa och mamma är nog världens bästa tjejer det. Jag kommer aldrig att glömma den här resan! Finns både bra och dåliga minnen! 

Tänkte kanske visa er bilder senare, eller så får ni helt enkelt kolla på facebook och billdagboken där jag kommer att ladda upp bilder från resan. Måst bara få tag på Marres och Lisas bilder. Lär bli problem eftersom Lisa bor i sund.. Mohaha

Nu ska jag klä på mig och sen gå till Maryette. Blir bara att chilla ikväll! Kolla bilder, kanske äta nåt gott och kanske ta en promenad. Det skulle sitta fint just nu!

Vi hörs senare
ciao

1 kommentar:

Pernilla Eriksson sa...

Herregud, vad har du gjort med ögat? :o