fredag 24 juli 2009

24 Juli 2009.

Lisafisa och jag, en vän som aldrig sviker, v


Hallå

Träningen ikväll var skitrolig! Passningsövning, skottövningar och sen avslutade vi med straffar. Och sen måst jag ju bara erkänna att Lisa är grym i mål! Och imorgon har vi ju match, hoppas på vinst! Laget känns lite ostabilt just nu men hoppas alla är taggade som fan! 

Efter träningen for jag hem och duschade och sen åkte jag in till stan för att se på Markoolio. Fy fan vad grym mannen vaaaaar! Oh yeeeah

Nu är jag hemma igen och har just sett på tv, jag är tydligen kändis. Dom visade mig på kanal + när jag spelar fotboll. Mohaha 
Ska snart käka lite och sen lägga mig och läsa. 

Såhär ser morgondagen ut:
Match mot Vaksala 
Slinga håret blont
Fika med Amanda
Se ÅUs match (?)
Fest hos Jenny
...

Såå, där har ni min dag. Vi hörs! Tjarrå

Inga kommentarer: