torsdag 30 juli 2009

30 Juli 2009.


Tjabba 

Igårkväll var det verkligen inte bra. Har börjat äta ny medicin och jag undrar om det var pga av det som jag fick min ångest igår. Mådde verkligen inte bra, så förlåt Daniel för att jag betedde mig som jag gjorde. 

Men idag var det lite bättre. Har varit på stranden med Daniel, simmat, solat, spelat fotboll och myst. Träffade även på Elin, Nela och Izla. Så det var fint.
Ikväll blir det först träning och sen ska vi till gröna udden med laget och grilla korv och bada. Få se om jag badar, jag har liksom blivit världens badkruka. Nåja

Morgondagen är fortfarande oklar. Gymma? Sola? Stan? Kräftskiva hos Jenny? Styrsöstugan?
Jag vet inte vad jag ska göra. Men gymma med Daniel låter iaf bra, då kanske min ångest försvinner lite. 

Nu ska jag äta och byta om, vi hörs senare ikväll. 

Inga kommentarer: