måndag 6 juli 2009

6 Juli 2009.


Heej

Först och främst måst jag säga att jag har haft en underbar helg tillsammans med Daniel. Efter att vi tog guld i lördags så fick vi äntligen pussas och det kändes som en dröm. Herregud vad jag har saknat honom, och vad jag kommer sakna honom. 

Igår var vi och Marre och tittade på IFK-VPS, slutade 0-0 och sög stenhårt. Efter det cyklade jag och Daniel hem till honom och åt och sen myste vi resten av kvällen/natten. Vi somnade vid 4 och vaknade vid 8, men lyckades somna om till kl 12. Då blev det frukost och sen cyklade vi till stan och gjorde lite ärender och sen hem och mysa igen.

Imorgon åker jag, mamma, marre och lisa till bulgarien som jag kanske har nämt 100 ggr nu, men det ska bli så otroligt skönt att få komma bort lite och försöka att få annat i tankarna än sin ångest. Men självklart kommer jag att sakna Daniel, eftersom vi nu inte kommer att träffas på 12-13 dagar.. 

Ska vila en stund nu och sen börja packa, vi hörs!
2 Maj 2009 <3

Inga kommentarer: