torsdag 6 augusti 2009

6 Augusti 2009.


Hallå

Nu är jag hemma i min sköna säng, dock ensam. Men imorgon ska jag nog sova med Daniel.
Har varit med Anna och Josefine ikväll. Satt först på tombos och hängde lite, sen cyklade vi till Josefine och tittade på gamla foton och filmer på oss. Vad vi har skrattat! Herregud hur man har sett ut och betett sig. Fjortis varning alltså, ojoj.

Imorgon blir det ju stek, sen är det träning och sen käk som jag tidigare berättade.

Jag vet inte riktigt om jag har nåt vettigt att säga, förutom att:
1. IFK dam är bäst, absolut bäst. Jag bara älskar er.
2. Jag har underbara vänner
3. Min pojkvän är världens bästa och finaste.

Nu ska jag se på någon film och sen kanske läsa lite ur "Mias Hemlighet". Det är alltså fortsättningen på Gömda och Asyl.
Ciao

Inga kommentarer: