fredag 7 augusti 2009

7 Augusti 2009.


Ena sekunden kan man vara hur lycklig som hellst och allt känns så jäkla bra,
men i den andra sekunden försvinner allt och alla problem är åter tillbaka.

7 dagar kvar. Jag är rädd att jag inte ska klara mig. 
Jag älskar dig av hela min kropp och själ. Jag vill spendera mitt liv med dig.
Du är min andra halva, min själsfrände. Vad vore jag utan dig? 
Tanken på att inte kunna träffas varje dag skrämmer mig något vettlöst.

Du är min bästavän, med dig kan jag prata om allt och du dömer mig inte för någonting.
Du älskar mig för den jag är och det känns bara så underbart.
Men du förstår inte hur tomt och värdelöst allt kommer att kännas utan dig.

Du är det bästa som finns Daniel Boman. Jag vill aldrig någonsin förlora dig.
Har jag dig, har jag allt. 

Inga kommentarer: