tisdag 1 september 2009

1 September 2009.


Hallå

Idag är det 1 September och jag har blandade känslor över det här med bloggandet. Jag vill fortsätta blogga men endå inte. Det händer så mycket i mitt liv just nu som jag inte riktigt kan dela med mig.

Nåja. Jag kanske inte skriver varje dag och berättar precis allt jag gör och sådär, men börja skriva lite, det ska jag iaf.

Som sagt så är det ju september nudå, det menas att Daniel har flyttat och jag har börjat skolan.
Min klass heter så mycket som nv16 och är helt fantastisk. Jag trivs riktigt bra och har även fått nya kompisar, som jag gillar väldigt mycket.

De första två veckorna utan Daniel var ett jävla helvete, men jag kämpade mig igenom dem och i helgen fick jag äntligen träffa honom. Det var helt perfekt. Nu är jag utan honom igen, men denna gång är det inte lika jobbigt, för på fredag får jag träffa honom igen! Kommer bli underbart. Men sen.. Det kommer bli tufft, men vi kommer klara det här eftersom vi älskar varandra!

Så jo, vad har jag annars att berätta då? Jag har kommit igång med gymmandet igen, så det är jag stolt över. Så idag har jag varit på morgonträning med lusse, haft friluftsdag i skolan, gymmat och snart ska jag på fotbollsträning. Kommer bli roligt.

På tal om fotboll, så leder vi fortfarande serien och det känns riktigt jävla bra. På söndag har vi match mot UIF på WHA, har sett framemot den matchen enda sen vi spelade oavgjort mot dem i maj. Det kommer bli en tuff match, men vi ska ta hem 3 poäng.

Vi hörs senare ikväll, nu ska jag iväg och röra på arslet! 
Ciao

Inga kommentarer: