torsdag 10 september 2009

10 September 2009.


Hallå

Idag har det väl varit en rätt okej dag. Var på gym imorse och sen blev det skola. Hade bara två lektioner så det var soft. Sen har jag bara tagit det lugnt och nu ikväll var jag till mariebad och simmade 1 km. Det var skönt. Vill verkligen att mitt knä ska bli bra nu.

Imorgon blir det skola från 08.00-13.30 och sen 17.15 ska jag på core. På kvällen ska jag vara med mina finisar Felicia och Johanna. Äntligeen.

Har inte så mycket mer att säga just nu förutom att jag har tänkt på Daniel jätte mycket den här veckan. Det är verkligen skit jobbigt att vara utan någon som man tycker så mycket om. Åå. Jag vill bara ha honom här så jag kan hålla om honom och pussa på honom och säga hur mycket jag älskar honom. Han är verkligen det finaste som finns och jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, tillsammans med honom. Han är min själsfrände, mitt allt. Han är bääääst.

Nu ska jag fortsätta att se på idol och sen är det sängen som gäller. Hörs imorgon.
Ciao

Inga kommentarer: