onsdag 16 september 2009

16 September 2009.


Hallå

Har varit lite off i några dagarna nu så jag får väl ta och be om ursäkt för det.
Men.. 

Saker jag gjorde igår:
- Skola
- Gym
- Lagkväll hos Denise

Saker jag gjort idag:
- Skola
- Sovit
- Simmat 1 km

Imorgon börjar jag tolv vilken menas: Sovmorgon! Skönt. Så imorrn blir det skola, stan en sväng och sen ska jag upp på träningen och köra fys. För ingen fotboll denna vecka iaf pga knät. :(

Sen är det väldigt tungt just nu. Har varit utan Daniel nu i 10 dagar och det dröjer ungefär tre veckor innan vi ses igen. Men jag ska försöka att ordna det på bästa sätt. Vill så gärna träffa honom nu.. Fy fan vad jag saknar att mysa, det var evigheter sen sist! Fan 

Men tur är att jag har Fello & Jojje som sprider glädje med sig <3

Nu ska jag äta och plugga, sen måst jag få tag i Daniel!
Ciao 

Inga kommentarer: