onsdag 2 september 2009

2 September 2009.


4 månader

I det mörkaste nätterna och de mest dystra dagarna, då finns du där för mig och lyser upp som aldrig förr. Bara av att se på dig får hela mig att smälta. Jag kommer så ihåg när vi började dejta för ungefär två år sen. Vi var hemma hos mig första gången och vi hånglade i 3 timmar. Det var underbart, och enda från den dagen har jag älskat dig. Sen så har vi ju inte alltid varit tillsammans, men vi har alltid hållit ihop och "dejtat", men detta måste vara ett tecken på att det alltid ska vara du och jag. För utan dig fungerar jag inte. Du har gjort mig till en så mycket bättre person! Vore det inte för dig så vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig till.


Du är allt jag någonsin önskat mig och jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta.
Jag tänker aldrig någonsin lämna dig Daniel. Aldrig.

Du är världens finaste person, glöm aldrig bort det.

Inga kommentarer: