måndag 21 september 2009

21 September 2009.

Hallå

Jaa! Jag ska ta tag i bloggningen och börja uppdatera oftare och sätta in mer bilder! Låter det som en bra idé? Men förövrigt så laggar bloggen just nu..

Nåja. Min helg spenderades i Norrköping hos älskling och det var bäst. Älskar att vakna upp med honom brevid mig och bara få njuta av sällskapet. Han är såå fin. Resan dit var inte heller så jobbig, umgicks med Malin på rosella och bussen till stockholm så. Sen passade jag även på att göra lite läxor. Very nice.

Imorse när jag vaknade var jag död. Nästan iaf. Jag är astrött och vill bara hem och sova, men jag har bestämt mig för att inte göra det förrän inatt. Jag ska plugga och träna idag! Och umgås med min mamma, för jag behöver henne just nu. Jag mår inte bra idag, och denna dag suger lite. Sa jag det att jag måsta skriva min distansuppgift två ggr? Om inte, det måste jag! Den första försvann liksom.. Bara sådär, POH

Well well. Jag saknar fotbollen. Känns inte så great att vara skadad. Knät värker som mest på natten.. Konstigt. Nog för att vi bara har en match kvar, men jag vill spela den. För jag är lite bollkåt om man säger så.

Aija, ska dra på timme nu. Hörs senare! Cio

Inga kommentarer: