torsdag 24 september 2009

24 September 2009.

Tjabba


Har precis just skrivit etik provet och det kändes som att det gick riktigt bra faktiskt! Sen får vi väl se hur det gick när man får ut det..

Well well, ska snart dra till svarta katten på lunch med Fello och Jojje. Tacopaj står visst på menyn. Mums.
Jag gillar de där brudarna jag.

Slutar vid halv 3 och då måst jag hem och göra IKT uppgifterna. Har redan börjat så det är nog ingen panik med det. Sen blir det träning och efter det chill om ingen vill leka med mig. Känns som att det var 400 år sen jag var med Maryette, och 100 år sen jag var med Josefine och Samantha. Inte bra.

Föresten så vill jag ha helg. För jag ska ha kul. Och på söndag har vi sista matchen i serien. DET kommer bli nice! Ser verklien framemot lite spel nu eftersom jag har varit skadad. Weey


Vi hörs senare. Ciao

1 kommentar:

Fello sa...

GOTT JOSEN :D