fredag 25 september 2009

25 September 2009.



Tjoo

Allt känns mycket bättre just nu. Har tränat och tagit en lång varm dusch. Det satt fint hörni!
Nu sitter jag och väntar på att Fello och Jojje ska komma hit så vi kan ha lite fredagsmys. Kolla idol, snacka skit och käka gott. Sounds good!

Och vet ni vad som är bra? Om 6 dagar får jag träffa älskling. Tror ni jag längtar? Haha, dum fråga. Och nästa fredag har vi varit tillsammans i hela fem månader. Gulligt va? Fast egentligen firar vi nog snart två år tsm! Hah, de ni suckers.

Jag sitter bara och skrattar här för mig själv. För du är så jävla töntig och jag stör mig så mycket på dig. Men det är bara roligt! Ojoj, jag är glad att jag har en pojkvän, vänner, familj och ett liv. Vilket inte du verkar ha?
Hahah

Återkommer senare. Ciao

Inga kommentarer: