torsdag 1 oktober 2009

1 Oktober 2009.

ni är så sjukt jävla bra och jag gillar er så oerhört mycket -->

Tjabba

Det är redan första oktober. Fy sjutton vad tiden går snabbt, men på ett sätt gillar jag det. För då är det inte alls länge kvar tills lilla jag blir 18 år och ska hänga på arken varje fredag. Eller så inte.

Idag har det varit en chilldag. Har bara haft grupparbete som gick snabbt och bra. Och imorgon har vi jompa för första gången, fotboll står på schemat också, tror inte det kan bli så mycket bättre just nu!

Och att ha älskling här hemma känns helt overkligt. Jag blir så lycklig av honom! Och imorgon har vi varit tillsammans i fem månader. Då ska vi ha det mysit :) Tror även vi ska på open by night.

Sen på lördag blir det fika med Fello och Jojje och sen kolla på 94 ornas match med Daniel. Sen ska vi väl bara njuta av varandras sällskap. Sånt gillar vi!


Nu ska jag försöka mig på svenskan, vilket jag inte lyckats med tidigare. Sen blir det film + mys med älskling! <3

1 kommentar:

felloo sa...

gud vad fin bild. gud vad söt du är :D <3