lördag 10 oktober 2009

10 Oktober 2009.


Godmorgon,
om man nu kan kalla det för det.

Har just haft ett helvetes bråk igen, men tack och lov så sticker jag till Elin om redan två timmar.
Pallar verkligen inte att vara här hemma. Hur fan kan man bli kallad hora i sin egen familj? Och hur kan du bara stå och titta på när hon skriker det i ansiktet på mig och skrattar åt det sen? Ibland förstår jag inte hur jag orkar bo kvar här. Vi har alltid haft problem och sådär, men aldrig som nu. Bara genom att stiga in genom ytterdörren kan man känna oron och hatet i detta hus.

Nåja, ska försöka att inte tänka så mycket på det. För idag ska jag spendera min dag/kväll med Elin. Fest tror jag dessutom att det blir. Skönt!

Har varit på stan med mamma imorse. Handlade lite prylar till rummet och tog passfoto. Dock ser jag jävligt fet ut så nu får det väl bli ändring på det också. Jaja, ska lägga mig ner i sängen nu och dra täcket över huvudet och låtsas som att det där aldrig hände inatt. 

Hörs

Inga kommentarer: