söndag 11 oktober 2009

11 Oktober 2009.

Hallå

Jag hade en grymt rolig kväll/natt kan jag säga er! Orkar dock inte berätta allt i detalj vad som hände men fy faan vad roligt jag hade! Dock har jag sträckt baklåret nu men det är väl sånt man får ta då man ska impa på folket och visa att man kan gå ner i spagat. Yes, ni hörde rätt. Jag kungen Josefin Danielsson lärde mig förra veckan att gå ner i spagat. Eller lärde och lärde, jag har helt enkelt blivit vigare. Slå det ni! Nog om det, kanske skulle passa på att tacka alla fina som var så snälla och gulliga mot mig inatt och hjälpte lilla mig som inte mådde så bra mot slutet. Är ju trots allt bara 17 år och 9 månader. Haha
(Och Elin Karlsson är fan kung!)

Kom hem vid 3 idag, då la jag mig ner i sängen och stirrade upp i taket. Ganska intressant va? Nåja, borde ha pluggat men jag såg fortfarande dubbelt och mådde skit. Jag som aldrig brukar bli bakis. Sen tidigare ikväll var jag och såg på åu matchen, vinst 5-1, helt okej ändå.

Nu har jag precis varit i bastun. Passade även på att köra lite fys där eftersom jag fick sån ångest efter igår.
Men nu ska jag inte tänka mer på det, för jag ska nämligen plugga lite och sen försöka sova. Sov ju trots allt bara 3-4 timmar inatt..

Och nu är det bara 4 dagar tills jag träffar min fina älskling <3 ska bli så underbart! hihi
Ciao

Inga kommentarer: