måndag 12 oktober 2009

12 Oktober 2009.

Tjabba

Den här dagen har i princip bara bestått av stress, men nu äntligen ligger jag i min säng och degar. Ska snart läsa lite på läxan och sen se på någon film. Vet ni någon bra föresten?

Såå.. Det här är vad jag har sysslat med idag:
- Skola 8.00-15.30
- Varit till polisen och fixat lite med mitt körkort
- Ringt till frissan, så om en vecka är jag blondare. Nice!
- Ringt till medimar angående en sak
- Varit på bilteori 17.00-19.00
- Cyklat 10 km och kört styrka
- Pratat med Tina angående torsdag

Har haft fullt upp helt enkelt. Och så här ser morgondagen ut:

- Skola 9.45-15.30
- Ringa prev
- Bilteori 17.00-19.00
- Gymma
- Plugga

Sen får vi se om jag hinner med nåt mer men det tror jag inte. Ska försöka att inte stressa så mycket på dagarna och istället börja njuta av livet och sluta ha mina förbannat stränga regler om vissa saker. Man ska göra det man tycket är roligt och inte tvinga sig själv till någonting!

Vi hörs mer imorgon! Och då är det bara två dagar tills jag får vara med min Danski Bomski som mamma alltid säger! FINT

Ciao

Inga kommentarer: