torsdag 29 oktober 2009

29 Oktober 2009.


Heej

Känner att jag har varit sämst på att blogga denna vecka men kanske det beror på att jag prioriterar min älskade, fina, underbara pojkvän Daniel före datorn? Det är nog så.
Iaf så har den här dagen varit lam. Övningskörde kl 10 imorse som gick riktigt bra och var roligt. Sen var det skola från 12.00-15.00. Hade dock 30 min lektion till 12.30 och sen håltimme till 14.30.. Känns som att jag kunde ha stannat hemma idag.

Men imorgon blir det bättre. 8.00-13.30, och innebandy dom två första timmanra. Wuhuu! Älskar innebandy. För då måst man springa asset av sig och sånt gillar jag. Hehe. Sen imorrn kl 15.00 ska jag övningsköra och sen är det oklart vad som händer på kvällen. Jag vill festa antingen imorrn eller på lördag men vi får se vad min man tycker om den idén.. Och var ska man änns vara?

Aja, har träning om en timme och sen efter det kommer Daniel hit och sover med mig. Fint! På tal om det så måst jag bara berätta en sak som han sa imorse till mig när jag väckte honom efter att ha varit och övningskört. Daniel: Hur gick matchen, vann ni? Jag: Ööh.. Jag har nog varit och övningskört jag.
Haha, den mannen var liiiite trött kan jag säga er, men fin är han för det. Och min :D Haha synd biaatches

Sen sist men absolut inte minst. Felicia Rebecca Aalto & Johanna Amine Borg är utan tvekan bäst!
Heejdå, hörs KANSKE senare ikväll annars imorgon. Ha det bra iaf!

Inga kommentarer: