onsdag 7 oktober 2009

7 Oktober 2009.



Hallå

Trodde ni verkligen att jag skulle göra distansuppgiften? Nee, tänkte väl det. Gör den imorrn eller på söndag kanske, den ska ju först vara inne på måndag så.
Sen var man ju till sjukhuset idag också. Där fattade dom ju ingenting. "Det är nog bara bra om du springer på den. Här har du även några övningar du kan göra hemma." Ööhm, nä. Så nu har jag smsat Erkki och hoppas på att få en tid så snabbt som möjligt, för den värker så utav helvete!

Och vad har jag gjort mer idag då? Varit på gymmet och kört ett rejält pass. Skönt! Blir likadant imorgon, eftersom jag inte tänker offra min fot för ÅU. Sen ska jag träffa Sandra en stund, och sen simma med världens bästa Karlsson! Fint

Nu ska jag linda min fot, äta en frukt och se på film. Btw så börjar jag 12 imorgon. Kul, jappjapp.
Sen saknar jag min man. Inte bra. Läser du det här Daniel, så vill jag bara säga att du är bäst, finast, underbarast och att jag älskar dig. Okej? Godnatt

Inga kommentarer: