fredag 27 november 2009

27 November 2009.



Hallå där

Just nu mår jag fett illa, kanske det beror på att jag proppade i mig fruktsalladen. Nåja, håller på och kikar på idol och man kan ju inte heja på någon annan förutom Tove och Erik! De är grymma.
Efter idol blir det sängen bums. Ska vara pigg som en mört imorrn för jag har tänkt ösa in mål. Wuhuu!
Sounds good va?

Föresten så tänkte jag ta och ringa min man så småningom. Herrejävlar vad jag saknar honom. Vill bara ligga i sängen och mysa och få säga att jag älskar honom. Det är det bästa som finns. Han är det bästa som finns. <3

Äeh det här blev inget vettigt inlägg, men kan passa på att berätta vad jag fick av min käre mor till lillajulklapp!
En skitsnygg röd BH + string och sen ett jättefint hjärthalsband! Kanske kommer bilder på det senare. =)

Kanske kommer ett inlägg senare, nu måste jag söka upp min sovsäck. CIAO

Inga kommentarer: