tisdag 3 november 2009

3 November 2009.



Godmorgon

3 November idag då, och det menas att jag & Daniel skulle ha varit tsm i 2 år om inte jag hade..Ni vet. Det jag ångrar något fruktansvärt mycket och inte vill prata om mer.
Nog om det!

Ni vet ju hur min dag ser ut: Skola12.00-13.30 , springtur & köra fys, plugga, simma med Lisa.
Vill bara att det ska vara helg så jag & Lisa kan sticka iväg till Sthlm och köpa futsalskor. Och då är det bara en vecka tills Daniel och jag ses.. eller?
Usch vad jag saknar honom, och det gjorde ju inte saken bättre att jag drömde en massa mardrömmar om han och mig. Åh. Kan inte någon vara snäll och fara till Norrköping efter honom? Han ska vara här med mig. Inte där borta. Hate it

Och nu måste jag väl klä på mig. Blir bara nå slappt idag eftersom jag ändå snart ska hem igen och då ska jag ju träna. Hörs senare helt enkelt..

Inga kommentarer: