tisdag 3 november 2009

3 November 2009.

KOM IGEN NU UNITED!

Ligger på soffan och ser på Milan - Real Madrid. Men det är halvlek just nu så jag passar på att blogga lite. 1-1 är ställningen föresten. Och United ligger under med 1-2 just nu. Inte braa!

Nog om det. Imorgon blir det skola 8.00-13.30 ungefär, då blir det att köra styrka, plugga på socialvården, bilterori 17-20 och sen träning 20-21.00. Tacka gud så är det ju sista bilteorin imorgon. Underbart säger jag bara!

Och jag vill bara att den här veckan ska vara över, för vi har så himla mycket i skolan just nu. Eng prov, matte test, svenska test och socialvårdens uppbyggnads prov. På 3 dagar. Fy faaaaan

Men men, nu ska jag fortsätta se på fotboll och sen sova. Imorgon kommer jag vandra som ett levande lik. Promiseeeeeee. Fedt trött kommer jag vara. Nice

Inga kommentarer: