lördag 12 december 2009

12 December 2009.



Hejsan


Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa och ser på robinsson. Egentligen tycker jag inte om det men jag har inte något bättre för mig så.
Den här dagen har varit rätt slö och konstig. Har haft jobbiga tankar som har påverkat mitt humör.
Egentligen vill jag bara att den här veckan ska gå snabbt så jag får vara med den jag älskar.

Sen känns det lite wierd att sova ensam två nätter i rad. Det var nog flera månader sen sist kan jag tala om för er. Antingen har jag sovit hos någon kompis, eller hos Daniel, eller dom hos mig. Men den här helgen ville jag spendera ensam. Det är ganska skönt det med. Men jag föredrar att sova tsm med Daniel. Det är det bästa som finns. Tänk er att få ligga brevid den personen som ni älskar mest och få se när han/hon sover sådär sött och man vill bara pussa den överrallt, men vågar inte riktigt, för då är chansen ganska stor att personen vaknar.

Det är en underbar känsla att vara kär, men en helvetes känsla att vara ifrån den personen.

Nu tänker jag sätta på pyjamas och tänka på min man, som jag har gjort de senaste 24 h.



Inga kommentarer: