lördag 12 december 2009

12 December 2009.


Hallå

Vilken chill dag. Börjar faktiskt bli tråkigt.. Cyklade ju in till stan tidigare för att hämta ut en julklapp, fick även med mig ett värmeskydd som man ska ha när man plattar håret. Behövdes!
På vägen hem for jag via farmors grav och satt där en stund. Vädret var så fint så det var bara skönt.

Nu har jag legat i sängen och sett klart greys och börjat på american pie filmen. Jag måste få låna säsong 5 av dig Fello, bara så att du vet! Sådär får det nämligen inte sluta.. Haha, jag är fan beroende av greys. Men det är ju helt sjukt bra.

Föresten så borde jag klä på mig nåt snyggt och bekvämt, för Lisa och Julia kommer ju via här snart. Eller snart och snart, det blir vid fyra tiden tror jag.

Näe nu tänker jag göra sittups. Har fett tråkigt!

Inga kommentarer: