måndag 14 december 2009

14 December 2009.



Hallå

Har jobbat från 8.00-16.00 idag, och herregud vad barnen är uppspelta, men orsaken till det är nog för att det närmar sig julafton. Har iaf yrkesprovet "över" nu. Har läst saga, haft massagevila och lite pyssel. Imorgon kommer Catarina till dagiset och då ska Åsa bedöma mig. Har ju bara 3 dagar kvar nu.. Kommer kännas konstigt att komma tillbaka till skolan, och ganska tråkigt faktiskt. Jag trivs jätte, jättebra på dagiset, och på min avdelning. Barnen är så fina och underbara. Någon som kommer gråta krokodiltårar på torsdag är jag..

Men nu till något helt annat. Har träning 19.00 men före det blir det att köra styrka här hemma och fylla i alla papper tills imorgon angående praktiken. Om jag hinner så ska jag slå in lite paket och kanske gå ut och fota. Det har ju kommit massor med snö inatt! Och kallt är det.. Hoppas bara snön håller i sig ett tag nu, för jag tänkte ha lite snöbollskrig med Daniel på fredag när han kommer hem.. Lovely!

Ska ta och vila en stund nu, sov så jäkla dåligt inatt för att min tå värkte. Tror den är inflamerad, IGEN. Fy fabiaaaaan.

Inga kommentarer: