torsdag 17 december 2009

17 December 2009.

Idag är det en inte-äta-dag. Visste ni det?
Hallå

Är det kallt eller kallt ute? Höll ju på att frysa häcken av mig då vi var ut på en promenad idag med några barn. Och på tal om dagiset så var det min sista dag idag. Riktigt ledsamt! Har aldrig trivits så bra på ett ställe som jag gjorde där. Både personalen och barnen är underbara. Det får bli många besök helt enkelt! Kommer även att visa bilder på barnen senare när jag har satt in alla bilder och fixat lite. Och min handledare är nog knäpp hon, ni skulle ha sett vad jag fick idag av henne för att jag slutade.

Började ju kl 7 imorse.. Och jag sov 2 h inatt, så ni kan ju gissa vad jag har gjort sen kl 3 idag? Det var ju meningen att jag skulle på handledarträff till bilskolan kl 16-18 men jag orkade inte. Jag var helt slut och deppig när jag kom hem från dagiset så jag slocknade direkt. Tur att man har en mamma som min som bryr sig när nåt är fel med mig. Vaknade nyss av att hon kramade mig och sa att imorgon, japp, imorgon, då får jag vara med Daniel! :D :D Hur underbart är inte det på en skala från 1-10? Någon som inte kommer kunna sova inatt på spändhet osv är jag. Haha

Och morgondagen ser ut såhär:
Julkyrka kl 11.00
Julfestprogram 12.00
Jullunch 14.00
Övningsköra 15.00-16.00
Sen kommer kanske Lisa till mig. På kvällen har vi två matcher! Kl 20.00 och 22.00. Kommer bli förbannat kul!

Nu ska jag försöka piggna i. Har träning 19.30. Löpning + fys, kan inte bli bättre!
Tjarråå

Inga kommentarer: