onsdag 23 december 2009

23 December 2009.


Hallå

Imorgon är det julafton och jag har inte någon julfeelis alls. Känns ju inte så roligt nej. Denna dag har jag umgåtts med min syster i ett antal timmar, men det var ju inte så jobbigt som jag trodde. Skämt o sido. Hon är great och vi har haft roligt! Var in till stan och köpte lite saker och sen vidare till min farmors syster och ge henne en blomma och sådär. Kändes precis som att man var och pratade med farmor eftersom de är så lika, så det var skönt. Fortfarande kommer inte någon jul att bli densamma som när farmor var med. Jag saknar henne otroligt mycket.. Funderar på att gå ut och gå ikväll och gå till hennes grav och sitta där en stund. Känns alltid bättre efteråt!

Nog om det. Igårnatt hade jag det vääldigt vääldigt mysigt med Daniel, bara så att ni vet. Och bara för att ni ska bli avundsjuka, så har jag ju faktiskt den mest fantastiska och mest underbara pojkvännen någonsin. Hihih
Jag är så kääääär så jag snart spricker, men jag antar att det är ett gott tecken. Right?

Nej nu måste jag göra sittups. Tjos

1 kommentar:

vista_suxx sa...

Beklagar din farmor :/
Ja vet precis hur det är..