torsdag 24 december 2009

24 December 2009.


GODMORGON OCH GOD JUL!

Idag är det som sagt julafton. Vet inte hur mycket jag kommer blogga, det beror helt på hur mycket jag har att göra. Just nu vet jag iaf att jag ska in till stan med mormor och mamma vid 1 tiden på något.. Efter det tänkte jag fara ut och springa, annars lär man ju inte kunna äta någon middag. Det skulle ju vara tråkigt på självaste julafton!

På tal om något helt annat, och tråkigt (!) så är det nionde dagen som jag drömmer mardrömmar nu. Jag börjar bli rädd. Mamma säger att det beror på att jag har slutat med medicinen att det ibland kan bli sådär då. Får väl hoppas på det, men hur länge varar det egentligen? Är helt svettig och skakig när jag vaknar nuförtiden ju.


Nu ska jag fortsätta att se på borta bäst, hemma värst och sedan ska jag slå in julklappar. God jul mina nära och kära! Vi hörs senare.

Inga kommentarer: