fredag 25 december 2009

25 December 2009.


Godmorgon

Ber om ursäkt för inlägget jag skrev igår, men jag hade tagit två sömntabletter och var helt nerdrogad. Nu efteråt känns gårdagen bara pinsam, men jag antar att jag har en ursäkt till allt det där. Måst även passa på att be om ursäkt till Daniel för allt, precis allt. Jag älskar dig över allt annat, jag lovar att allting ska bli bra nu.

Och vill ni veta vad jag fick i julklapp?

- Nya hörlurar till Ipoden
- Ipodhållare som jag kan ha när jag tränar
- Massa pengar
- En tuff svart högkjol
- Grå kofta
- En megafin och stor svart halsduk som jag bara älskar
- Partyväska
- Underkläder
- Godis
- Filippa K muggar
- PRESENTKORT PÅ GINA TRICOT <3
- Ett coolt hjärthalsband
- Svart ram med ett foto på mig och Johanna i
- Lösnaglar + medel till naglarna
- Mascara

Har säkert glömt något men isf får ni reda på det senare. Nu ska jag snart byta om till träningskläder, sen blir det gymmet för mig! Behövs!

Ikväll kanske jag ska träffa Fello och Jojje en sväng, sen får jag iaf sova med min älskling. UNDERBART!

Inga kommentarer: