söndag 27 december 2009

27 December 2009.



Tjo

Som vanligt sitter jag i sängen nyduschat och fräsch och kikar på tv samtidigt som jag läser en massa bloggar. Det är livet det, eller vad säger ni?
Dagen har jag spenderat med Sandra! Har varit till stan en sväng och sen var vi ut och sprang. Det var jääkligt skönt! Sen har jag kört extra fys här hemma och tagit en lång varm dusch. Sånt gillar jag :)

Middagen idag kommer att bestå av fruktsallad, men inte klagar man inte! Gott är det ju!
Och ikväll då.. Har ingen aning om vad jag ska göra. Antagligen sitta hemma och se på greys eftersom att jag har fått lånat säsong 5 av bästa Felicia. Hiihih

Och snart är det nyår på tal om nåt helt annat! Har ingen aning vad jag ska ha på mig eller var jag ska vara. Är inne på Nellys hemsida och har hittat två klänningar to die for. Ska klicka hem en av dem tror jag! Hehe

Nää nu drar jag. Vi hörs senare guys! Tjoooos

Inga kommentarer: