torsdag 31 december 2009

31 December 2009.


Hallå allihopa

Sista december redan! Detta år har gått väääldigt vääldigt snabbt skulle jag säga. Är det för att man har världens finaste pojkvän och de gulligaste vännerna, som gör så att tiden bara rullar på? Det tror jag.
Igår var ju jag och Daniel som sagt till Sthlm och shoppade. När vi vaknade igår på morgonen var vi dööötrötta, wonder why (!) Haha, nåja. Shopping blev det och jag hittade: 3 tröjor, en skjorta, ett par kängor och två ringar. Rean var ju bara skit så där blev det ingenting förutom en tröja från intersport. Skitsnygg faktiskt!
Däremot så shoppade Daniel en heeeeel del, men det gillas! Dagen var iaf underbar och när vi kom hem såg vi bara på tv och chillade.. Och hade det lite mysigt innan vi somnade, eller jag.. Haha, jag var dötrött, orkade inte  hålla mina ögon öppna.

Vaknade vid 11.30 idag och steg upp och såg på några avsnitt av greys. Ringde Marre i panik och snackade och sen Elin! Sååå tack Elin, du är räddaren i nöden! Hehe

Idag ska jag köra styrka här hemma, packa upp allt jag shoppade igår, försöka hitta en nyårsoutfit och sen ska jag övningsköra en stund. Låter nice va?

Sen någongång kommer Karring hit på middag och så fixar vi väl oss tsm antar jag? Sen ska jag träffa Fello, Jojje och Lisa! Då börjar allt de roliga.. ;)

Tjoooos

Inga kommentarer: