tisdag 12 januari 2010

12 Januari 2010.


Tjaabba

Vilken kväll jag har haft! Har haft en hel del folk här faktiskt. Mamma, pappa, Johanna, Jesper, Marre, Lisa, Julia, Mormor, Tina, André, Jimmy, Ann, Elin, Ralle, Inger och Lina. Inte illa! Har iaf ätit god tårta (som jag lagat!) och fått en jäkla massa fina presenter. Bland annat två tomas sabo smycken, en ängel av Marre och en stjärna av Kecki (Marres mamma)! Sen fick jag ett jättefint halsband av Elin och hennes familj, en pilatesboll av Johanna (som jag redan har använt flitigt, presentkort på Wickströms av Tina, Jimmy och André, pengar av mormor, kinderägg och en snygg namnskylt av Lisa och Julia och Filippa K muggar av Ann. Är supernöjd! Tack tack tack!
Och imorgonbitti får jag presenter av mamma och pappa. Har redan listat ut ett tomas sabo armband iaf! Hihiih

Nu ska jag plugga på körkortet så länge som jag orkar. Jag SKA verkligen klara det imorgon! Annars kommer jag vara sur och grinig. Måste måste måste klara det!

Föresten så tycker jag att alla säger grattis till mig imorgon eftersom jag blir 18 år och myndig! Nice va? :D
Nåja, vi firar sen, när jag har fått tillbaka suget efter alkohol! Det lär dröja ett tag till..

Haha, nej nu måste jag plugga. Hörs imorgon! Tjoooos 

Inga kommentarer: