söndag 17 januari 2010

17 Januari 2010.


Hejsan

Steg upp 06.15 idag eftersom att vi hade samling i EH lite över 7. Vi vann den matchen med 2-0 och jag gjorde två assist! Eftersom det blev seger för oss så kom vi till final. 15.00 mot ÅU! Vi låg under 0-1 länge. När det var ungefär 15 sekunder kvar gjorde de 0-2. Bittert och surt. 0-1 hade varit rätt okej, men inte 0-2. Usch

Nåja, det var en bra match iaf, vi gav inte precis upp och backade hem som de andra laget har gjort.

Nu ligger jag i min säng helt död. Min kropp är öm precis överallt och min mage kurrar. Mamma håller på och lagar nåt gott från hälsoboken så.. Efter maten ska jag slinga håret och bara ta det lugnt. Kanske går ut och går sen senare ikväll om jag orkar, men just nu vill jag bara ligga i min säng och se på film. Det skulle ju inte precis skada om Daniel var här och myste.. Det är fruktansvärt tungt att vara ifrån honom just nu.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer: