tisdag 19 januari 2010

19 Januari 2010.



Hejsan

Allt bra med er? Själv känner jag mig rätt så duktig just nu. Har just blivit klar med "lekuppgiften" och har skickat in den till Catarina. Jag har även läst igenom svenska orden som vi har tills imorgon och kan rätt så många. En mindre bra sak är att mitt minne suger. Jag var in till stan efter skolan för att köpa anatomi boken eftersom att jag har ett arbete som ska vara inne på söndag, men eftersom jag är hos Daniel då så ska jag lämna in det på fredag.. Men tror ni jag kom hem med någon bok då? Nej precis. Jag gick runt med Tici och köpte lite annat smått. Måste komma ihåg att köpa den imorgon, annars lär det bli stressigt!

Föresten så pirrar det i magen inför fredag. Lisa, Julia och Karring har ju något på gång till mig och Carro. Fick ett brev igår där det stod allt jag skulle ta med mig.. Bland annat hörselskydd och stringtrosor.. Undrar vad vi ska göra! Men roligt blir det säkert, dock lär det vara något med att skämma ut sig, men det blir inget problem för mig! ;)

Nåja. Nu ska jag väl fortsätta att plugga på svenska ordena och sen lite senare ska jag dra till mariebad och simma längder med Marre. Tänkte köra ett pass på pilatesbollen först så jag inte känner mig allt för tjock. På tal om Marre så börjar hon och jag med ÅU imorgon. 2 ggr i veckan med IFK och 3 ggr i veckan med ÅU. Kommer bli kul! Vilka dagar det kommer bli får vi reda på imorgon efter träningen med dom.

Vi hörs senare, tjooos. 

Inga kommentarer: