torsdag 28 januari 2010

28 Januari 2010.


Hallå

Äntligen är jag hemma i min sköna säng. Den här dagen har bara bestått av stress, vilket jag hatar, för min mage tål verkligen inte stress eller mat längre. Så fort jag äter något sväller den upp, blir stenhård och gör fruktansvärt ont. Måste kolla upp det!

Hade ju träning med åu ikväll. Roligt att vara med dom och den gick helt okej. Imorrn blir det träning igen med dom och sen åker vi till tammerfors på kvällen. Har match mot Ilves på lördag!

Annars då.. Har boxercise imorrn kl 8 på morgonen och därefter miljökunskap + ett studiebesök. Sen slutar jag, alltså 13.30. Då ska jag hem och ta det lugnt! Kanske läsa slam, eller vad säger du Felicia? Haha

Neej, vi hörs senare, nu ska jag ta nåt att dricka och sen se på film och kolla kläder. Det kliar i fingrarna efter några nya plagg..

Inga kommentarer: