måndag 15 februari 2010

15 Februari 2010.

Heej!

Sorry för sämsta uppdateringen. Har ju som sagt spenderat min helg i Norrköping hos älskling och det var helt underbart. Känner mig i princip som en ny människa nu. Behövde verkligen få vara med Daniel. På fredagen när jag kom dit tog vi det mest lugnt och sedan var vi och handlade mat med några av hans kompisar. Det blev kyckling och ris! Såg på film gjorde jag och Daniel också, eller kanske mest han. Jag somnade efter fem min kanske? Sorry babe :$ Aja, kvällen var skön iaf.
På lördagen var vi in till stan en sväng och så kollade vi på Daniels match en stund. Dock var det svinkallt ute! Resten av dagen myste vi bara och sedan bjöd han ut mig på en jätte mysig restaurang! Oxfilé tog vi både. Mums säger jag bara! Tack ännu en gång älskling, det var så fint gjort av dig. :)

Igår åkte jag alltså hem. Dagen bestod bara av en massa resande. Trååååkigt. Tåg, buss och sedan båt. Hade iaf Frida och Henni med som sällskap på båten så vi satt och snackade en hel del skit. Riktigt kul faktiskt!

När jag vaknade imorse var det dock inte så kul. Trött som fan men pallrade iväg till skolan endå. Skoldagen var tråkig och jag kände/känner mig bara så fruktansvärt stressad.EFter skolan var det bara att fara hem och byta om och hinna äta lite, sen blev det träning i EH. Jobbig träning (!) men skönt efteråt. Vi sprang massor och jag hade spyorna i halsen hela tiden men det var ändå rätt nice. Haha

Nu efter träningen har jag försökt att skriva miljötenten och packat. Det har väl gått sådär. Jag är inte så bra på att göra två saker samtidigt.. Nåja, nu ska jag försöka packa det sista och sen tänker jag faktiskt se på film.

Imorgon åker Karring, Sigge och jag på läger till Eerikkilä och kommer hem på onsdag natt. Ska bli förbannat kul för senast jag var på läger var två år sedan! Wuhuhu

Nej hörrni, godnatt. Vi hörs alltså på torsdag igen! 

Inga kommentarer: