lördag 20 februari 2010

20 Februari 2010.

Hejsan

Fy farao vad det är kallt ute. -17 grader! Trodde jag skulle dö imorse när jag tog bilen och körde till samlingen. Aja, matchen slutade 1-1. Fick spela 30 min och själv tycker jag att det gick bra. Först var jag högerback men sedan blev jag uppflyttad till mittfälltet. Det kändes bättre.

Nu ligger jag i min säng och laddar på nytt. 15.30 är det samling i EH igen. Denna gång ska jag spela med IFK, mot Segeltorp. Lär bli en tuff match men Marianne och Ubbe har bestämt att jag bara ska spela en halvlek, men det är väl lika bra det. Känner mig rätt så död nu redan..

Sen ikväll lär det bli utgång! Var en hel del i åu som också skulle ut så det blir kul. Nu ska jag vila en halvtimme, vi hörs senare ikväll.

P.s, jag gillar min mamma, och inte för att hon köper saker till mig, utan för att hon är bäst :)

Inga kommentarer: