måndag 22 februari 2010

22 Februari 2010.

Hallåå

Ursäkta för sämsta uppdateringen, men jag känner att jag vill spendera tid tsm med Daniel nu när han äntligen är här hemma.
Imorrn (förhoppningsvis) kommer jag att visa er bilder från i helgen. Och ni brudar; det måste göras om!

Idag har jag varit så fruktansvärt trött, så efter att ha gått till Marre och matat hennes kanin (som jag är kaninvakt åt) gick jag hem igen och la mig i sängen och sov. Vaknade och for iväg på träning. Träningen ikväll gick bra, men var rätt jobbig. Gjorde en massa snabba fötter och sprang i slutet. Men fyfarao vad det är skönt efteråt, och faktiskt så börjar löpningen visa resultat nu. Kul!

Kom hem lite efter åtta, åkte via Marre och kollade till kaninen. (Pouw) Efter det var jag till Daniel och myste, och fick äntligen träffa hans mamma. Det var kul. Nu är jag hemma igen och ska sätta igång en film och sen blir det väl att sova.

Morgondagens planer är att vara med Daniel, städa huset (yes, ni hörde rätt, har liksom lovat mamma..) och sen vet jag inte. Skulle vilja dra till mariebad och bara få bubbla och sådär, det vore nog det bästa för mina 1000 kg ben. Hehe

Vi hörs imorgon, ha det bäst! 

Inga kommentarer: