torsdag 25 februari 2010

25 Februari 2010.

Hejsan

Allt bra med er? Själv mår jag fint fint. Spenderade gårdagenskväll tsm med Daniel och Rezgar. Det var mycket trevligt, om man bortsåg från min hemska huvudvärk. Nåja, Chelsea förlorade 2-1 men det är inget vi deppar om. Eller hur Rezgar? Hoho

Nej nu ska jag vara snäll. Kom hem till Daniel vid halv 1 inatt och så la vi oss i sängen, efter bara några minuter hade jag somnat. Sen tog det tydligen inte länge så hade Daniel också somnat. Haha gullis.
Vaknade vid femtiden och insåg att jag hade alla mina kläder på, tvn stod på och datorn likaså.

Idag har vi bara degat framför tvn och fyfan vad det kan vara skööönt! Nu ska jag snart iväg på träning, är hemma vid halv 9 och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Imorrn blir det bowling 12-14 med Daniel, Jimmy och André. Gissa vem som kommer få pisk (!!) Inte jag om ni trodde det. Hähä

Vi hörs senare, ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer: