fredag 26 februari 2010

26 Februari 2010.

Tjoo

Träningen ikväll gick helt okej, men den var rätt så tråkig. Imorgon har vi bortamatch mot Tyresö, vilket betyder att det kommer att bli en tuff match, men jag är taggad så det är bra! Kommer hem först 23 imorrn så tror inte det blir nåt blogginlägg då. Lär vara ganska trött om jag känner mig själv väl.

Nu ska jag packa det sista och sen far jag till Daniel och ser på hockey, myser och sover över. Han åker hem imorgon med samma färja som mig så hinner vara med honom lite till iaf. En sak vet jag iaf, och det är att jag kommer sakna honom fruktansvärt mycket denna gång. Detta sportlov har varit det bästa någonsin. Har fått vara med världens bästa kille i en vecka, det kan fan inte bli bättre!

Helt sjukt vad jag älskar Daniel. Finner inte ord.

Nej nu tänker jag dra, vi hörs på söndag då. Ha en bra helg allihopa!

Inga kommentarer: