fredag 12 mars 2010

12 Mars 2010.

Heej

Gud vilket underbart väder det är ute. Solen skiner och då kan man inget annat än lé!
Ska alldeles strax sticka iväg på träning. Är hemma vid 20.30 nåt och då ska jag umgås med Lisa. Niiiice!

Har varit och pratat med Nela i två h idag. Om mat, fotboll, träning överlag och en massa annat. Skönt att kunna prata med någon som man verkligen har ett förtroende för.
Sen var jag och Lisa efter H&M paketet och mina nya fotbollsskor! Dock måste jag skicka tillbaka mina bikinisar för att de var för små, men det är väl lika bra det, inte vill jag flasha mina feta bröst i sommar inte! Hähäh

Jag är fruktansvärt trött.. Somnade först för kl 3 inatt.. Låg bara och tänkte på Daniel. Jag saknar honom så sjukt mycket, men om två dagar får jag äntligen träffa honom. Kommer bli underbart! Längtar..

Nu ska jag dra,vi hörs senare. :)

Inga kommentarer: