lördag 13 mars 2010

13 Mars 2010.

Hallå där

Vaknade upp imorse vid 12 tiden men låg i sängen till lite över 1. Vid 2 tiden åkte mamma och jag på kalas till min kusin Tyra som fyllde 6 år. Stora flickan! Sen blev det sparhallen en snabbis där mamma var gullig och köpte två gräna växter till mig. Passar perfekt in i mitt rum! Så, tack mamma!

Nu sitter jag hos Lisa och ser på tv. Har badat badkar och ätit upp hennes musli. Känns bra. Men nu till det bästa.. Vinst 7-0 över Sport! Grymt bra tjejer. Fick spela ungefär 25 min vilket var skitroligt och det gick bra också. Skulle såå ha velat spela längre, men jag antar att "min tid kommer". Haha

Nu måste jag sluta. Jag vet inte riktigt när vi hörs igen, för imorgon bitti åker jag till Daniel och stannar där tills på onsdag. Ni får iaf ha det super! 
Pusspuss

Inga kommentarer: