måndag 15 mars 2010

15 Mars 2010.

Hejsan!

Är allt bra med er? Själv mår man super. Är ju i Norrköping hos Daniel. Kom hit igår vid 14.30 tiden och åker hem på onsdag morgon med tåget som går 07.30. Är hemma ungefär 15.45 och 16.30 har jag träning.

Aija. Igår tog vi det mest bara lugnt. Pratade om en hel del, hade det sjukt mysigt och lagade middag tsm med Jocke.
Idag har vi bara myst och pluggat. Han har pluggat på samhällskunskap och jag gjorde hemvården. Sen har man ju läst ett antal sidor ur Egogirl av Carolina Gynning. Den är grymt bra!

Och snart borde Daniel komma hem från träningen. Under tiden har jag sett på tv, varit och handlat (dock glömde jag köpa bröd, så jag lär väl måsta gå snart igen), kollat runt på nätet och bara tagit det lugnt.

Imorgon medan han är i skolan ska jag gå ner på stan och shoppa! Dock är man ju inte gjord av pengar så vi får se hur långt det räcker. Skulle iaf behöva ett par nya converse! Och någon tröja, och linne.. Osv! Haha

Nej nu måste jag sluta, ska iaf slänga upp några bilder på vad jag vill ha och vad jag hann shoppa igår!
Ha det bra, kramis

Inga kommentarer: