onsdag 17 mars 2010

17 Mars 2010.

Hej hopp, gummisnopp, sug och svälj, trevlig helg!
Okej, inte riktigt.

Äntligen ligger jag hemma i min säng. Eller äntligen och äntligen. Hellre det än att resa iaf. Har som sagt varit hos Daniel sen i söndags och det har varit helt underbart. Grät floder imorse när jag gick till tåget. Kändes hemskt att lämna honom nu när allt var så bra. Åh. Hoppas verkligen inte att det dröjer länge tills vi ses igen.

Imorn blir det iaf skola 9.45-15.40 och 16.30 har jag träning. Efter det ska jag nog bara ta det lugnt, kanske göra skolarbeten som man ligger efter i? Har iaf världens ångest över skolan just nu. Skulle så gärna vilja dra till Norrköping och bo med älskling. Fatta vad underbart!

Nu ska jag fortsätta att chilla, har tänkt vara i säng vid halv 11, vi får se hur det går med den saken.
Tjo

Inga kommentarer: