torsdag 4 mars 2010

4 Mars 2010.

Tjo

Tänkte tipsa er om några grymt bra låtar!

Jordin Sparks - Don't let it go to your head
Katy Perry - Starstrukk
Iyas - Replay
Pittbull - Hotel room
Jason Derülo - In my head
Jay Sean - Do you remember

Såja, nu ska jag fortsätta att "hjälpa" mamma med rummet. Håller på och gör allt förarbete, för imorgon eller på lördag börjar vi måla. Nicee! Det kommer att bli super.

Föresten så gick träningen ikväll grymt bra och den avslutades med löpning. Skönt. Känns som att jag har tagit rätt beslut. Verkligen. Alla i ÅU är så himla trevliga mot mig och vi har skitkul ihop.
Imorgon är det skola 8.50-13.35 och sen tänkte jag gå in till stan en sväng och kolla på svarta spets gardiner. 16.00 har jag träning och efter träningen ska jag bara chilla med familjen. Senare under kvällen kommer jag att vara chaufför till Lisa och hennes kompisar som ska till krogen. Fint

Vi hörs.

Inga kommentarer: